onsdag 10. januar 2018

The Theif hotell











I dag fikk vi lov til å komme på omvisning hos The Theif hotell.
Selve tyven var veldig hyggelig og morsomt.
Tyven fortalte oss historien på hotellet.
Helle omvisning var på engelsk, men det gjorde hele visningen mer interessant.
Vi fikk høre mange morsomme fortellinger fra mennesker som har vært her.
Når vi skulle gå fra The spa og ut til resepsjonen, så lurte tyven på om jeg skulle låne jakken.
Jeg hadde på meg en lang kjole, så jeg takket pent nei, og fortalte tyven at jeg er kald hele tiden.
Vi tok heis i alle etasjene, som er veldig vanskelig for meg, på grunn av klaustrofobi og frykt, men jeg klarte meg bra.
Når vi skulle dra, så håndhilste vi med tyven, og da fant tyven ut hvor kald jeg var.
Jeg bare smilte og fortalte tyven: ''jeg er faktisk varm'', tyven ble litt sjokkert, så jeg bare smilte og sa hade.
Jeg kunne skrevet mye mer enn dette, men det blir for langt.
Jeg anbefaler å ta en tur til The Theif, uansett om du har leid et rom eller du bare vil ha en kopp kaffe.
Rommene er veldig fine, og du får en stor komfortabel seng, et stort bad, TV, og mer.
Vi fikk lov til å gå ut på balkongen til rommet, og det var langt ned, men en flott utsikt.(bilde 4-5)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar