onsdag 30. august 2017

Oslo Design Fair





































































I dag har jeg vært på Oslo Design Fair i Lillestrøm. Det var masse forskjellige temaer inne i salene B, C, D og sal E. Jeg var inne i alle salene, men jeg hørte også litt på framføringene designere hadde. Når jeg gikk rundt og observerte hva designerne har stilt ut, så fant jeg selveste Halvor Bakke, og det var veldig morsomt å se han i virkeligheten, og ikke bare på TV. Jeg gikk videre rundt omkring, og det var både mote, interiør, hage, jul, godteri, mat, drikke og mye mer. Jeg gikk inne på Oslo Design Fair både som motestylist og som interiørstylist. Jeg snakket med noen folk og jeg kunne sammenligne demmes erfaringer, med mine. Jeg anbefaler virkelig en tur hit neste gang det er messe. Det koster for besøkende, mens for stylister, utstillere, presse osv. er det gratis, men via registrering på nett med invitasjonskode. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar